Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

'GiveAway By Cartieca Story'

Assalammualaikum w.b.t
klik banner untuk join

Malam yang sunyi lagi sepi..erghh..sunyi dengan sepi bukan ke sama je ?? -,-'
Ermm..xpe la..now I want to join the GA. Dah berapa banyak aku join GA ni ha..haha..xpe2 saja je join kalau menang nasib la kan.. :) kepada sesiapa yang nak join klik la banner di atas ye ^^ 
tangan yang mengelik banner tu amat dihargai oleh aku walaupun itu hanya sekadar klik sahaja,sudahhhh lagi lama aku taip,lagi merapu la aku ni :P
Hadiah?
Sangat Awesome!....kalau nak tahu klik bannner tu dulu..^^

2 comments:

cart kartika said...

tq dear for join.. :) goodluck

cart kartika said...

jum tengok senarai pemenang ! http://cartiecacloset.blogspot.com/2012/12/pemenang-giveaway-by-cartieca.html