Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

KAWAII GIVEAWAY

Assalammualaikum w.b.t


Klik Banner Untuk Join !

Hari ini 2x aku join GA dalam satu masa..hoho...tapi GA ni agak comel sedikit.GA ini memberi satu daya tarikan yang menyebabkan aku nak join hehe,hadiahnya pun menarik semua hadiah tu berasaskan rilakkuma,iaitu patung kegemaran aku! yeahh! Kalau aku menang memang rezeki aku la kan? hehe..

Hope korang pun join la ye..kalau ada sesiapap peminat 'Kwaii' or 'Rilakkuma' memang ini masa yang tepat untuk korang join dan berpeluang memiliki hadiahnya ^^ . Syarat2 GA ni haruslah mengikut peraturan yang diberi,kalau tertinggal satu syarat pun tak dapat lah nak menang. Aku pun harap yang aku tak ada lah tertinggal apa2 pun syarat ye.. :)

Tak payah buang masa lagi klik je banner kat atas tu ^_^

Tag 2 orang rakan :

http://pinkkawaiigirl.blogspot.com/
http://gegirlpunyablog.blogspot.com/




5 comments:

Teddy_chimi said...

Thanks tag...^^,

Nurain Jamil said...

welcome :)

Syamimi_Tahir said...

alahai comelnya blog ni !! terima kasih sudi join ye ^^ Goodluck sis

Nurain Jamil said...

sama2 ^^

Syah said...

Hai!

jom join GA gempak ni!!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2013/01/pre-birthday-giveaway.html