Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

End Year Giveaway by Fatin Alyaa

Assalammualaikum w.b.t
Sempena cuti sekolah ni..aku ada banyak masa sikit nak join GA2 ni..hehe..
ye la...cuti2 ni tak buat apa pun..termenung je...lebih baik aku buat kerja2 yang berfaedah..sekurang2 nya kalau aku join GA2 macam ni kalau ditakdikan aku menang alhamdulillah la..dapat jugak income..hehehe :P
Aku harap la aku menang..sebab aku nak sangat menang hadiah2 yang menarik macam hadiah dekat GA ni..selama ni aku join GA yang lain dan aku menang dapat kad raya..hehe..
kalau sesiapa nak join klik la banner kat atas tu tau..mana tau rezeki korang..hadiah dia menarik..memang aku tak dapat nak beli dengan duit aku..haha..duit aku berapa la sangat..
Senarai Hadiah Untuk Top Refferal: 

LOMO WATERPROOF CAMERA
TALKING TOM CAT
Ouh...jap..dua hadiah diatas hanyalah untuk top refferal je tau..sebenarnya ada lagi banyak hadiah..kalau nak tengok hadiah yang lain klik la banner cepat..GA tamat sehingga 200 peserta yang join...
Tag 1 Rakan :
http://pelengkaprusukiri.blogspot.com/
                                               

1 comment:

fiqah hamed said...

Assalammualaikum...Jom memeriahkan lagi GA ini..Akan tamat pada 30 Nov ini..Jom join cepat...Hadiah Awesome bakal dimenangi..Insyaallah kalau ada rezeki.. (":
http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/11/exclusive-giveaway-by-double-a.html