Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

Exclusive Giveaway by Double A

Assalammualaikum w.b.t
Klik Banner Di Atas
Satu klik bermakna satu kasih sayang korang bagi kat aku..haha
     Di petang yang indah lagi kan panas ini aku nak join satu giveaway yang awesome..hehe...harini kerja aku join GA je..hehe..sebab aku nak sara diri aku yang duka lara ni..haha..tujuan aku join ni sebab nak tingkatkan follower aku..harap2 sudi lah yang nak follow blog cikai ni..hehe..tujuan kedua pulak sebab nak sangat menang hadiah2 awesome yang ditawarkan oleh penganjur2 nye..;)

    Tujuan yang ketiga sebab nak meriah kan lagi GA ni..dan menyokong para2 penganjur di luar sana untuk buat lagi GA or Contest yang macam ni..jangan risau..aku akan pergi menyerang blog diorang untuk join GA and Contest diorang hehe...maklum la..aku ni gila kan yang namanya rezeki hehe..kalau dah ditakdirkan aku menang itu memang rezeki aku la.. :)

Berikut adalah antara senarai hadiah :

  • 1x Dress and Ribbon cute by Batrisyia
  • 5x Jam Swatch by Chipstore
  • 3x Spek Hello Kitty by Bella Sarah
  • 2x Blouse Polkadot by Aliah Anisah
Tarikh Tamat :

30 Nov 2012

Tag 3 Rakan :

You
You
You

2 comments:

Unknown said...

Thanks tag me :)

Anonymous said...

thanks sbb tag tp maafkan saya, ayn... err...
saya tak berminat utk join contest ni..
maaf sekali lagi... :(