Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

Minggu Coklat

ASSALAMMUALAIKUM ^_^


Setiap orang mesti suka makan coklat kan?? dekat blog lama aq tu aq ada citer yang aku suka sangat coklat cadburry...sampaikan aku tukar tajuk blog lama aku jadikan ia " Purple Cadburry" pelik x tajuk tu?? hehehe..

eh korang!! tau ke apa aku nak citer hari ni?? sebenrnya aku pon tak tau apa yang aku nak citer harini..erm...apa macam cuti?? best?? 

                                       '' Cuti Sudah Habis Bro..''
hahaha..bagi korang cuti memang dah habis..tapi bagi aku cuti belum habis lagi!! hehehe..sekolah gua cuti seminggu ooooo...Haihh...cuti lama ni memang membosankan..sampaikan tak tau nak buat apa..padahal kerja sekolah berlambak!! hehe..
                                         
                       ''cara lu cakap macam orang sudah bosan hidup ma..!!''

Series! memang aku kemarok coklat..setiap aku pegi kedai mana2 ke mesti nak beli coklat..semalam aq gi Tesco ngan family..so aku minta la kat mak aku nk beli coklat..lpas tu kitorang masuk satu lorong tu memang khas untuk coklat2 kerpok2. Memang rambang mata la kalau tengok..mak aku pun suka coklat..sekali satu family suka coklat kitorang ambik je coklat apa yng kitorang nk..hehe..

                                                                               
     ini lah hasilnya..tak la banyak sangat kan? kitorang belanja ada had jugak..haha.. Onion Head emoticon bye..

No comments: