Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

"First Contest By Ninie : Blog Gua Paling Comel!

ASSALAMMUALAIKUM ^_^


Cuba tengok gambar atas tu Liva Panda emoticon agak2 nya apa ek??Liva Panda emoticon Ha....
Kali ni aku nak join contest..mana la tau rezeki aku..hehehe..dah lama x join contest2 macam ni
lagi pon aku tengah bosan..hehe..harap2 menang!! insyaallah.. 
Tapi aku x rasa la blog aku ni comel sangat..saja je nak cuba2..hehe..
Liva Panda emoticon

dengar citer..kat contest ni banyak hadiah yang menarik!! antaranya duit!! Wah!! kalau korang dengar ni pon dah terbeliak bijik mata!!
Liva Panda emoticon

Kalau korang nak join pegi SINI ek! mana la nak tau kalau korang join,tup-tup nama korang tersenarai dalam senarai pemenag..ha..dapat buat majlis rumah terbuka haha..
Liva Panda emoticon

Aku tag 4 orang :

Nabila Fatiha     
Farisa Dania
Alyaa Adriana
Aiman Syafiq


No comments: