Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

" Random Giveaway : Saya Nak Kad Raya Dari Nabila "

ASSALAMMUALAIKUM ^_^

Entri Melekat!
sila scroll ke bawah untuk entri baru!


Click banner to join.

HADIAH:-
                 Tudung bawal bercorak + Kad Raya - Top Refferal
                 Kad Raya Special - Entri Kreatif x3
                 Kad Raya - Random.org x5

Selamat Pagi...walaupun sekarang sudah menunjukkan pukul 12:33 tapi x pe kan? terlambat sedikit..
sebab orang ni baru je bangun..mengantuk gila!! lepas sahur,solat dulu lepas tu terus cari tilam n bantal lena la sampai matahari terpacak atas kepala >_<

Back to the Random Giveaway...bangun je dari tidur,bosan x tau nak buat apa..nak makan x leyh..so on pc n pegi tengok kat blog..tengok2 terjumpa pulak satu giveaway yang menarik daripada kak Nabila Medan.
Aku pun apa lagy mengambil kesempatan la...
bak kata pepatah ''Mengambil Kesempatan Dalam Kesempitan''
hehehe..k la itu je entri kali ni..

Awak2 di tag :
szumikasakni
trah zain

6 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

SELAMAT BERSEGMEN .. ^.^

trah zain said...

eh, baru bgn?haha
thanks tag ya ^^
gOOd luck!!!

Nurulee said...

Good luck =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/08/firecrackers-consumer-be-consider-please.html

Nurain A.K.A (Ain) said...

Hahaha..x sengaja bangun lambat...hehe..

Sofea Riena said...

singgah ^^

http://blogrinala.blogspot.com/2012/08/random-giveaway-saya-nak-kad-raya-dari.html

Iera balqis said...

gudluck dear ^_^