Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

Semua Memerlukan 'DUIT'

ASSALAMMUALAIKUM ^_^


Seperti biasa..apa yang aq nak cerita kan ni..ada kene mengena dengan dunia sekarang..dari dulu aku asyik terfikirkan perkara ni..kenapa dunia memerlukan duit..?? kalau korang pandai..cuba fikir..kenapa2 dan mengapa?? dari dulu aku fikir,kalau lah kat dunia ni..semua x payah gunakan duit..semua yang kita nak boleh dapat! free sahaja..kan bagus..kalau semua tak payah gunakan duit..dunia ni akan aman..betul tak2?

Nak tau ke kenapa?? sebab kalau x payah gunakan duit..pencuri x payah susah payah mencuri...kaki judi pulak,x payah susah2 berjudi..semua yang dilakukan oleh manusia zaman sekarang ni adalah semata2 untuk dapatkan duit je..sebab nak sara hidup..cuba fikir..

Ehem2..maaf andai tafsiran aq ni salah..aku cuma nak bagi pendapat..sebab aku pun tengah kesuntukan wang ni..hehehe..ok lah..sikit je aku nak ceritakan.. sebab bagi aku buat apa nak taip banyak2..memenatkan aku je..hanya sekadar untuk bagi korang baca dan faham apa maksud yang tersirat dan tersurat di sebalik entry aku ini..

SEKIAN..SEGALA YANG MEREPEK ADA DI SINI..

No comments: