Status
SPM 2014 ;)

Giveaway Menarik & Terbaru !

Cara Nak Buat Darah Palsu??


ASSALAMMUALAIKUM ^_^

Follow LITTLEMISS-INSPIRED♥  for your daily source of beautiful images!

Darah Palsu?? sekarang baru aku tahu cara nak buat darah palsu..selama ni orang yang berlakon drama whatever semua tu..ternyata ni la caranya..haha..akceli aku bukan nak buat tutorial macam kat blog orang lain tu..Cuma aku just suka2 nk kongsikan pengalaman baru aku ni..
Onion Head emoticon

Sebelum nak tahu bahan2 nak buat darah palsu tu..korang kene klik SINI
kalau dah klik tu korang dah tau kan apa isi link tu sebenarkan??? mesti korang bengang..haha..is ok..sekali sekala bantu aku yang tengah pokai ni..
Onion Head emoticon

Bahan2 :-












  • Serbuk Koko 
  • Madu 
  • Mangkuk 
  • Sudu 
  • Perwarna Makanan

Cara2 Membuat  :-







  1. Masukkan 1 cawan madu dan 2 sudu koko ke dalam mangkuk
  2. Kemudian titiskan perwarna merah dan biru sekaligus
  3. Kacau hingga sebati dan sudah pun siap..

Senangkan?? ha..boleh la kenekan kawan2 kita..huahuauhua..
    Onion Head emoticon

No comments: